Szukaj

Internetowy handel dominująca forma zakupów

INternetowy handel dominująca forma zakupów

Nadchodzą święta i kurierzy nie nadążają z dostarczaniem paczek, ponieważ priorytetem stał się internetowy handel dominująca forma zakupów.

Ponad 20% wzrost zakupów przez Internet, to skutek działania w nim, przez praktycznie 24h/dobę, młodego pokolenia Polaków, ale czy tylko ?

Pod tegoroczną choinką znajdzie się znacznie więcej produktów zakupionych w Internecie niż w zeszłym roku.

Nasz rodzimy rynek e-handlu rozwija się najszybciej w Europie.

Młodzi ludzie praktycznie żyją w Internecie. Tam zamawiają jedzenie, kupują produkty i rozmawiają ze znajomymi. Chodzenie po centrach handlowych nie jest dla nich taką atrakcją, jak dla ich rodziców.

Również seniorzy podbijają wirtualny świat i wygodnie, nie ruszając się z domu, czekają na dostawy kurierskie swoich internetowych zakupów.

W Polsce najważniejszym działem handlu stał się internetowy handel dominująca forma zakupów

Mimo to w Polsce paradoksalnie powstaje coraz więcej centrów handlowych.

Rozwój nowoczesnych technologii bardzo zmienił obraz współczesnego klienta.

Nie jest to już z pewnością osoba, która czeka w kolejce czy przepycha się w tłumie innych klientów po towar. Dla e-klienta priorytetem jest szybka reakcja na jego potrzeby.

Oczekuje przekazu pełnej informacji o produkcie oraz formie zakupu. Przesyłka musi być dostarczona ekspresowo, co skutkuje dużym wyborem firm kurierskich w kraju. Komunikacja ze sklepem lub sprzedającym odbywa się wirtualnie, z pomocą maili.

Osoby starsze coraz częściej posługują się komputerem i umiejętnie poruszają się w Internecie. Stało się to wymogiem dzisiejszych czasów.

Przed Świętami, w kolejce na poczcie, po odbiór paczek ze znanych sklepów internetowych, można  spotkać wiele osób starszych, które w wygodny sposób, zamawiają w Internecie prezenty dla najbliższych.

To nie tylko zakupy prezentów, ale również produktów niezbędnych dla rehabilitacji czy wsparcia kondycji zdrowotnej.

Seniorzy zamawiają również coraz częściej przez Internet dostawy zakupów spożywczych do domu, unikając w ten sposób dźwigania ciężarów po schodach.

Dla starszych osób spokojne podejmowanie decyzji w kwestii zakupów, siedząc w fotelu z laptopem na kolanach, jest o wiele bardziej komfortowe niż bieganie po sklepach.

Ogromna różnorodność ofert sprzedaży świata cyfrowego sprawia, że bez chwili namysłu można sięgać po towar konkurencji, na pewno nie trzeba więc być klientem lojalnym marce czy produktom.

Centra handlowe to sklepy sieciowe, stawiające na markę.

Internet to ocean wyborów. Tu nie tyle istotna jest jakość towaru, bo trudno ją przeważnie ocenić, ile szybkość obsługi i konkurencyjna cena.

W centrach handlowych trzeba się nabiegać i wypytać o wszystko, by porównać ceny produktów, Internet podaje tę wiedzę wprost i można porównywać ceny i jakość nie dwóch produktów czy trzech, ale nawet setek. Zajmują się tym specjalnie do tego celu stworzone serwisy. Jest to niezmiernie wygodne rozwiązanie dla seniorów.

Firmy internetowe mają przed sobą bardzo trudne zadanie. W obliczu tak dużej ilości konkurencji muszą walczyć o utrzymanie klienta i robią to stawiając na jak najlepszą jego obsługę.

Firmy te to przeważnie mały biznes, który nie wytrzymuje takiej konkurencji, jak na przykład allegro.

Galerie handlowe nie muszą się obawiać o swoją przyszłość, ponieważ po pierwsze zyskają wkrótce nowe rzesze klientów – seniorów a po drugie żywot e-sklepów, jak wynika z raportów, jest krótki i trwa przeciętnie dwa lata.