Szukaj

Piękno nie zna granic wiekowych

Piękno nie zna granic wiekowych

Już starożytni powtarzali, że piękno nie zna granic wiekowych.

Seniorzy stali się poszukiwanymi osobami przez agencje modeli.

W Australii powstała agencja modelek, która zamiast wspaniałych i młodych kobiet zatrudnia starsze osoby.

W cenie nie jest tam nieskazitelna figura, ale wiek powyżej 50 lat.

Założycielką agencji jest Brigitte Warne, dawniej supermodelka uważa, że seniorzy są za mało reprezentowani w mediach.

Jej zdaniem powstające reklamy są skierowane wyłącznie do młodych osób.

Zapomina się całkowicie o tym, że wkrótce głównymi klientami i konsumentami będą seniorzy, ponieważ społeczeństwo starzeje się.

Seniorzy powinni być widoczni w reklamach, ponieważ piękno nie zna granic wiekowych.

Produkty takie jak ubrania czy buty wciąż powstają w fasonach trafiających wyłącznie w gusta ludzi młodych.

Zapomina się o potrzebach seniorów, którzy wkrótce będą stanowili podstawową grupę nabywców.

Ceny również przystosowane są do portfela ludzi młodych i zamożnych.

Działania agencji modeli, których ideą jest rozpowszechnianie wizerunku seniorów trafiają w potrzebę chwili.

Osoby starsze powinny być widoczne w mediach.

Do współpracy z agencjami modeli zaprasza się już kobiety i mężczyzn w dużej rozpiętości wiekowej.

W zasadzie nie ma górnej granicy, która mogła by mieć tu znaczenie.

Z agencją Brigitte Warne współpracuje w tej chwili aż 55 seniorów.

Wielu z nich robi już karierę międzynarodową pozując dla sławnych projektantów na całym świecie.

Nie ma znaczenia ich wiek, ale uśmiech, szczęście malujące się na ich twarzach, wewnętrzne piękno i akceptacja samych siebie takimi jacy są.

Do czołówki modeli seniorów zaliczani są:

  • Yazemeenah Rossi 59 lat
  • Anthony Varrecchia   52 lata
  • Pia Gronning  66 lat
  • Hillary Bitar    55 lat

Polskie agencje modeli i modelek również zaczynają zwracać uwagę na piękno starszych osób.

Polska 81 letnia modelka Helena Norowicz występuje w kolekcjach pokazowych marki BOHOBOCO.

Przeglądając wydania katalogów ubraniowych firm europejskich można zauważyć, że przedstawiane są fasony ubrań specjalnie zaprojektowane dla seniorów.

Prezentują je na sobie osoby starsze.

W Polsce dopiero zaczyna się myśleć o tej bardzo licznej grupie klientów.

Ludzie starsi czują się niezauważani przez media i w rezultacie przez innych ludzi.

A właśnie media mogą zmienić ich sytuację, bo życie nie kończy się przecież po 50 tce.