W związku z nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz wprowadzeniu funkcji doradcy klienta, od dnia 1 sierpnia 2014 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie nastąpią zmiany organizacyjne w zakresie obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Zakres i kierunek zmian
1. Osoby pozostające w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie ul. Szymanowskiego 15 podzielone zostały na 40 grup w porządku alfabetycznym
– wg pierwszych liter nazwiska i przyporządkowane wskazanemu doradcy klienta. Obsługa tych osób odbywać się będzie na I i II piętrze budynku PUP Częstochowa.
2. Osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności stanowią odrębną grupę podzieloną również wg alfabetu i obsługiwaną przez czterech doradców klienta w pokoju nr 4 na parterze budynku PUP Częstochowa.
3. Osoby zarejestrowane w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu obsługiwane będą wg zasady podziału alfabetycznego przez czterech doradców klienta w siedzibie GCP w Koniecpolu ul. Rzeczna 29.
Zmiany w systemie kolejkowym
W związku z reorganizacją pracy w PUP Częstochowa zaistniała konieczność wprowadzenia zmian dotyczących pobierania numerka z systemu kolejkowego Q-Matic. Aby odnaleźć swojego doradcę klienta skorzystaj z niżej podanego sposobu postępowania.
Sposób postępowania przy pobierania numerka z systemu kolejkowego
1. Odszukaj swoje nazwisko przyporządkowane do odpowiedniego zakresu alfabetycznego
(w załączonej tabeli)
2. Sprawdź, u którego doradcy klienta czeka Cię wizyta – numer jego pokoju i numer
zajmowanego przez niego stanowiska
3. Pobierz odpowiedni numerek z systemu kolejkowego przypisany do Twojego doradcy
klienta
4. Po przywołaniu przez doradcę klienta zgłoś się na wizytę
UWAGA:
W miesiącu sierpniu br. wyznaczeni pracownicy urzędu pracy (obecni przy automatach biletowych) będą służyć pomocą przy odszukiwaniu doradcy klienta i pobieraniu numerków
z automatu systemu kolejkowego.