zakupy
Chwyty marketingowe stosowane na sklepowych półkach

Hasła reklamowe, promocje, ułożenie towarów na sklepowych półkach, a nawet kuszenie zapachem – to zaledwie kilka chwytów marketingowych stosowanych przez sprzedawców. Udając się na zakupy do supermarketu często wracamy z pełnym koszykiem produktów, a część z nich wcale nie jest nam potrzebna. Zobacz, jakie triki najczęściej stosuje się sklepach. Piękna i kusząca ekspozycja – co się za tym kryje? Wybór towarów spożywczych najczęściej kierujemy wzrokiem i odczuciami. Im bardziej atrakcyjnie i kolorowo wyglądają sklepowe półki, tym większą uwagę na nie kierujemy. Wchodząc do supermarketów zwykle w pierwszej kolejności zauważamyCzytaj dalej
Blik – czym jest i jak działa?

Na pewno niejednokrotnie obiło Ci się o uszy słowo ,,blik”. Blik to praktyczne rozwiązanie pozwalające na wygodniejsze poruszanie się w świecie codziennych finansów. Zobacz, czym dokładnie jest blik i jak go używać. Co to jest blik? Blik to polski system płatności mobilnych. Transakcje za pomocą blika polegają na wygenerowaniu, w dostępnej na telefonie aplikacji bankowej, specjalnego kodu. Kod ten następnie wprowadza się np. do terminala w sklepie lub do bankomatu. Na samym końcu należy zaakceptować wykonanie danej akcji w tej samej aplikacji mobilnej, w której wygenerowany był kod. OznaczaCzytaj dalej